onsdag 1. september 2010

Forventninger i skole året.

Halla <3

Haha, nå sitter jeg på skolen og skriver. Hører på musikk! Energy in my Heart! NRJ er bare best <3 :P Men uansett, siden dette er en skoleblogg, skal jeg skrive litt om skolen og fagene. <3

Engelsk: Ehh... håper jeg får bra karakter...  Engelsk er egentlig ganske chill, og læreren er ganske kul. Så engelsk blir nok ikke så stress <3
Naturfag: Naturfag ja... Det er ikke mitt beste fag... Læreren vår er litt... ehh... hva skal jeg si?? STRENG!! Neida han er ikke så streng, han ga meg jo tross alt god karakter i fjor <3 Men håper på like bra eller bedre karakter i år :P
Samfunnsfag: I samfunnsfag har vi fått ny lærer. Hun er sååå kul! Men hun vi hadde før var også kul da. 
Norsk: digger norsken akkurat nå! Altså det å blogge <3 Haha var faktisk skikkelig skeptisk til det på starten...men digger det nå! Og læreren er syykt kul!! Haha, og han har verdens mest søteste sønn på snart 2 år! Vi satt i en hel skoletime og så på han! Han er så SØT!!
Gym: Digger gym! <3 Gym er så gøy, men det som er kjipt er at vi har friidrett i gym akkurat nå :/ Det er litt dumt.... Er ikke så god i det skjønner du... Men ellers liker jeg det meste i gym.
Musikk: Liker musikk, men spiller ikke noe instrument eller noe. Jeg danser da, så det er gøy <3
Tysk: Eh.. Håper på bra karakter, men tviler egentlig på at jeg får det... Vi har fått ny tysk lærer, som ehh... han er hyggelig foreløpig, meeen tror ikke han kommer til å være det så mye lenger. Vi er en litt problem, bråke klasse i tysken noen ganger skjønner du :P

Sånn! Er det noen fag jeg mangler nå??
Åjaaa, RLE og Matte!

RLE: er egentlig ikke så flink i det.. men det er egentlig ganske chill å ha <3
Matte: Ja matte ja... Det er helt klart mitt svakeste fag! Men jeg har tenkt å prøve å forbedre meg da. Og så har vi en litt streng matte lærer også... :P

Eh ja,.. nå må jeg gå. Vi skal ha gym <3 Gruer meg litt fordi vi har friidrett!! HJELP! Lengde hopp er så vanskelig... :P Snakkes

-Tofu-Tessa <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar