onsdag 1. desember 2010

1. Desember

Ja, nå er det endelig desember igjen. En koselig vintermåned med mye julestemning. Som de fleste rundt meg, gleder jeg meg kjempe mye til juleaften. Gavene, maten og gavekalenderen min gir meg sånn en koselig steming. Humøret mitt blir helt på topp når jeg ser snøen falle. Desverre er det ikke juleferie helt ennå, men jeg kan fortsatt glede meg. Noen andre ting som også er så koselig med julen er jo selvfølgelig de nye julekalenderene som kommer på TV hvert år. Julen er den koseligste høytiden i året (ifølge meg).

//weheartit.com
Som hvert år, har jeg den vanlige FLAX Skrapelodd kalenderen. Mine forventninger om vinne er ikke så store, etter som jeg aldri vinner.... men det er jo selvfølgelig lov å håpe på 500 000 kr premien!


-Tofu-Tessa <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar