torsdag 26. august 2010

Mislykket sjokoladekake :P

Kom nettopp hjem fra fotball trening og sitter her og spiser sjokoladekake og drikker melk! :D Haha, det er kjempe godt og det var sååå morsomt å lage den! Jeg og en venn lagde den i går, kommer sikkert til å huske den kvelden for alltid! Og så smakte den faktisk syyykt godt, men den var skikkelig mektig. <3 Vet ikke helt hvorfor den heter mislykket sjokoladekake, for den vi lagde var jo ikke så veldig mislykket....  Men den het det i oppskriften så... <3  Haha, jeg ELSKER sjokolade! Det er bare så godt!
 Her er kaken. Den ser ikke så god ut.. men den var det assa! <3 Og så er den ikke så veldig brent selv om det ser sånn ut på bildet:P




















Også er det meningen at den skal være sånn myk og litt rennende inni.

Men haha! Vet du hva som skjedde på skolen i dag? Mat og helse læreren min sa at jeg lignet på en cocker spaniel<3 De er litt søte da! Her er et bilde av en...
De er litt nusselige da! <3 Måtte bare si det :P
Hun læreren er så morsom, og helt syk til å telle bokstaver i ord! <3 Haha det høres veldig dumt ut! Jaja.. Hade da <3

-Tofu-tessa <3

4 kommentarer:

  1. sånn info, så er skriften hvit, så man må markere for å se hva det står :) jaja, KUL BLOGG!!<3

    SvarSlett
  2. YEEEH! Jeg var den som var med å lage kaken <3
    Den var goooooooood!!!!!!!!!!!!!!!! :D
    Digger bloggen din forresten! :P

    SvarSlett
  3. Haha! takk<33 Er skriften Hvit?? WHAT?? den er sort på min pc.. jaja.. er den sort nå da?

    SvarSlett
  4. den er sort nå ja:) gud da, bloggen din er faktisk dritbra assa!!! :D <3

    SvarSlett