torsdag 26. august 2010

Første innlegg! :P

Halla! :P
Velkommen til min helt nye blogg. <3 Ehm... Jeg er en jente i 9 klasse i Bærum... og bare fordi jeg er fra Bærum betyr det IKKE at jeg er en sånn Bærums soss eller fjortiss :P haha, forresten er dette en skoleblogg. Altså en sånn blogg som jeg egentlig blir tvunget til å skrive av norsk læreren min.... (som er en VELDIG kul)! Så jeg kommer nok til å skrive litt om skolen, men også om vanlige ting.  

Hvorfor tofu?
Jo... Haha! Dere lurer sikkert på hvorfor jeg heter tofu-tessa..:P Jo, for det første så er jeg ikke en sånn tofu person, jeg vet egentlig ikke hva tofu er. Så... Haha! Og for det andre er jo dette en skoleblogg, så fikk vi ikke lov til å skrive vårt eget navn eller noe personlig info. Men hvertfall! Grunnen til at jeg heter tofu-tessa er at bare sånn plutselig, assa helt random begynte en av vennene mine å kalle meg tofu fordi det liksom passet til tessa :P Så da ble det liksom tofu-tessa :D Haha

-Tofu-tessa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar